Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024416592 |
In De dynamiek van coaching gaat Willem Verhoeven in op zes grootheden die in het coachproces een belangrijke rol spelen: verantwoordelijkheid, bewustzijn, visie, realiteitstoetsing, opties en acties. Het boek gaat over de dynamiek die in het coachproces tussen deze zes variabelen ontstaat. De resultante van deze dynamiek is prestatieverbetering en meer zelfsturing.Verantwoordelijkheid is de kern van de dynamiek van coaching. Willem Verhoeven geeft tien concrete adviezen waarmee managers het nemen van verantwoordelijkheid door medewerkers kunnen bevorderen. In De dynamiek van coaching gaat het erom de creativiteit van medewerkers aan te boren voor het overbruggen van de kloof tussen wat is en wat zal zijn.Willem Verhoeven stelt dat de essentie van coaching is dat je probeert iemands potenties ten volle aan te boren. Dat gebeurt niet wanneer je probeert iemand anders na te doen. Hij stelt dan ook dat alle voorbeelden en notities in dit boek alleen van waarde zijn wanneer ze je helpen je eigen stijl als coach te ontwikkelen. Het boek is geschreven voor managers die actief zijn om coaching als persoonlijke managementstijl te ontwikkelen.