Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789490463298 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
'Ontwerpen is een activiteit die tot doel heeft het verbeeldenvan een in de denkwereld van de ontwerper nogniet bestaande, innovatieve oplossing voor een gesteldprobleem'. Bovenstaande definitie van de beroemde managementdenkerGary Hamel staat centraal in dit werkboek designthinking. Marguerithe de Man ontdekte in haar werk alsopleider bij Sioo dat heel veel veranderaars, zonder het zote noemen, zich met ontwerpen bezig houden.Ontwerpen is leuk, maar wordt ook als lastig gezien. Omdatvraagstukken waar organisaties mee worstelen in complexiteittoenemen, is de verwachting dat het ontwerpproces dekomende jaren sterk belangrijker gaat worden. Het 'kunnenontwerpen' wordt een basisvaardigheid waar veranderaarsover moeten kunnen beschikken om succesvol te zijn.In dit boek wordt het ontwerpproces uit de doekengedaan. Wanneer is een ontwerp een goed ontwerp, wat tedoen als je vastloopt in een proces? Hoe ontwikkel je eenconcept? Het doel van het boek is de ontwerper in jezelfte ontdekken. Daartoe bevat het boek veel praktische tips.Het resultaat zal zijn dat de organisatie, het team en de veranderaarzelf, betere prestaties gaan leveren. De ontwerpfactorals motor voor een geslaagde verandering!