Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789055942473 |
In dit boek staan de essenties van organiseren, managen en veranderen centraal. De erin opgenomen handreikingen en terzijdes zijn bedoeld voor managers (m/v) van grote of kleine organisaties uit de overheid en het bedrijfsleven. De drukdoende manager vindt in dit boek suggesties die net dat zetje kunnen geven om de complexiteit en de dynamiek van de moderne organisatie zodanig te relativeren dat een volgende stap gezet kan worden. Het betreft hier opvattingen die de tand des tijds hebben weten te doorstaan, ook al wekken ze af en toe de indruk pas onlangs ontdekt te zijn door opnieuw te verschijnen in een modieus jasje. Om tegemoet te komen aan de drukbezette lezer die geen boek van kaft tot kaft leest, maar er zappend doorheen gaat, is dit boek geschreven in een stijl en taal die op internet niet zou misstaan.