Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462200999 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Zie je het voor je? Met de inzichten waarmee jij als communicatieprofessional de organisatie confronteert, geef jij je eigen rol opnieuw vorm. Je voegt direct waarde toe aan de business en zit daarom aan tafel bij de beslissers. Je bent bovendien meer dan ooit betrokken bij strategische besluitvorming. Gewoon, omdat ze jou nodig hebben! Meten en Scoren helpt je om de broodnodige verandering te brengen. Stap voor stap nemen we je mee. Waarom zijn communicatiemetingen belangrijk en wat kun je ermee? Wat moet je eigenlijk meten? En vooral: wanneer en hoe breng je de meetresultaten effectief in? Door integratie van metingen in de dagelijkse praktijk van de communicatieadviseur lukt het om de organisatie effectief in contact te brengen met haar spelers, en daarmee het alignment te vergroten. En zo vergroot jij als communicatieprofessional tegelijkertijd je impact in de organisatie! Adwin Peeks en Eelke Alkema zijn beiden ervaren en bevlogen communicatieprofessionals. Met dit boek willen ze een bijdrage leveren aan de professionalisering van dit mooie vak. Eelke is een ervaren senior communicatieadviseur die zich in zijn werk bij Achmea heeft toegelegd op communicatieonderzoek en reputatiemetingen. Hij vertelt graag over de resultaten en coacht zijn communicatiecollega's bij de integratie van onderzoeksresultaten in hun adviespraktijk. Adwin is zelfstandig communicatie consultant. Zijn hart klopt voor vernieuwing en verbetering van de organisatie van communicatie. Hij specialiseert zich in reputatiestrategie, issuemanagement en crisiscommunicatie. Hiervoor was hij manager Corporate Communicatie bij Achmea.