Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789024404827 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Shake it! is een praktisch Design Thinking-spel voor managers, ondernemers, trainers, coaches, docenten en studenten die met hun team of organisatie snel tot innovatieve ideeën voor verandering willen komen.Denken als een kunstenaar, architect of ontwerper om complexe vraagstukken op te lossen: dat is Design Thinking. Designdenken wordt steeds vaker ingezet voor het aanpakken van bedrijfsmatige, organisatorische of sociale vraagstukken. Shake it! helpt op een frisse manier naar deze uitdagingen te kijken en legt uit hoe designdenken en -doen kan worden ingezet om tot verrassende inzichten te komen. Ongeacht de context waarin het te 'shaken' vraagstuk speelt, levert het spel gezamenlijke ideeën en acties op. Denk aan nieuwe strategieën, manieren van samenwerken, veranderingsprocessen en innovaties. Bovenal brengt Shake it! inspiratie, energie en plezier. In het boek wordt uitgelegd wat Design Thinking behelst, en met de 36 methodekaarten kun je direct aan de slag. Agnes Willenborg en Wina Smeenk zijn ervaren Design Thinking-professionals. Ze passen de principes van design al jarenlang toe. In hun praktijk begeleiden ze mensen en organisaties bij verandering en innovatie. Overtuigd van de kracht van designdenken en -doen hebben zij Shake it! ontwikkeld om Design Thinking toegankelijk te maken voor eenieder die zich voor complexe uitdagingen gesteld ziet.